Investeren in je merk loont. Zet je positionering op scherp
Samen ontwikkelen we jouw merkstrategie
Aan de hand van het USP Canvas gaan we samen op zoek naar een onderscheidende positie in de markt. Vanuit een visie op de wereld om ons heen ontwikkelen we een inspirerende merkmotivatie. Welke rol kan jouw merk spelen in het leven van de klant? We formuleren een heldere klantbelofte en gaan op zoek naar de ultieme eindwaarde.
Aan welk verlangen appelleert jouw merk? Hierbij kijken we goed naar de historie van het merk en de kracht van de organisatie. Een positionering geeft energie en prikkelt ondernemerschap. Het moet passen bij de organisatie van vandaag, maar ook richting geven aan de toekomst.
Een sterk merk creëert hoge verwachtingen. Die verwachtingen moet je waarmaken. In de eerste plaats met je producten en diensten. Merkvoorkeur creëer je met sterke proposities en door klanten een customer experience te bieden waarin zij ervaren waar je merk voor staat en waar je voor gaat.
Bij The USP Company werk je samen met Business Creatieven. Nieuwsgierigheid naar wat mensen beweegt is de brandstof voor onze creativiteit. We ontwikkelen een positionering en brengen die tot leven in woord en beeld. Sterke merken raken consumenten in het hart. Ze creëren emotionele meerwaarde.
Zo leggen we de basis voor een toekomstbestendig merk.
We ontwikkelen een merkpositionering die
ondernemerschap prikkelt
Klaar voor de toekomst
We kijken niet alleen naar de behoefte van vandaag, maar ook van morgen. We zetten een stip op de horizon en beantwoorden de vraag waar je met je merk wilt staan over een paar jaar. Zo blijft je merk relevant en maatschappelijk van betekenis.
Raak klanten in het hart
Mensen laten zich in hun keuzes leiden door emotie. Wij zorgen dat je merk de juist snaar raakt. Door de positionering te baseren op de dromen en verlangens van mensen bouwen we aan een duurzame merkrelatie.
Belofte waarmaken
Sterke merken overtreffen verwachtingen. Dat doe je met unieke proposities en een onderscheidende customer experience. Met ons Product Discovery proces zetten we onze creativiteit in om met nieuwe of verbeterde producten en diensten invulling te geven aan je merkbelofte.
Onze ervaren business creatieven zijn experts in Product Discovery. Wij zorgen voor groei, versterken je merk en maken de wereld een beetje beter. Met ervaring van hier tot Kenia, hebben we al talloze successen geboekt in zowel de B2C- als B2B-markt.
En dat doen we al 15 jaar!
Willem van Harrewijen & Hans Middelhoek, founders The USP Company
Interesse?
Wij nemen contact met je op
We nemen binnen één werkdag contact met je op.