We zijn gepassioneerde Business Creatieven: ‘going the extra mile’. We stellen ons kwetsbaar op om het beste werk te maken. We werken graag met mensen die open staan voor vernieuwing.
We gaan op zoek naar relevante consumenten- en businessinsights en rusten niet voordat er sterke oplossingen boven komen drijven. Wij definiëren merkstrategieën, innovatiestrategieën en ontwikkelen nieuwe producten, diensten, ervaringen en merken die duurzame en winstgevende groei creëren voor onze opdrachtgevers. Wij geloven dat nieuwe producten, diensten of services je merkbelofte waar moeten maken. Dat zit verankerd in ons Product Discovery proces. Ervaringen met je proposities zijn feitelijk ervaringen met je merk.
We vroegen aan onze klanten waarin wij ons onderscheiden. Dit was hun antwoord: ‘scherp, kritisch meedenkend, creatief, eigen signatuur, klankbord, fris, inspirerend, snel.’
Zijn we best trots op. Zulke reacties.
Ons team bestaat uit creatieve specialisten in Product Discovery met maar één droom: in korte tijd uitvoerbare producten of diensten ontwikkelen die voor groei zorgen en je merk sterker maken.
The product should be different from the competitors, not just the advertising
Rosser Reeves
(1910 - 1984)
Creative director Ted Bates & Company
Zoekwoorden: licensed pilot, skilled yachtsman, collector of modern art, Civil War buff, musician, writer of short stories, an captain of the American chess team, originator of the Unique Selling Proposition.
Onze ervaren business creatieven zijn experts in Product Discovery. Wij zorgen voor groei, versterken je merk en maken de wereld een beetje beter. Met ervaring van hier tot Kenia, hebben we al talloze successen geboekt in zowel de B2C- als B2B-markt. En dat doen we al 15 jaar!
Willem van Harrewijen & Hans Middelhoek, founders The USP Company